Online uçak bileti satmak, bu amaçla bir bilet satış sitesi kurmak veya online uçak bileti satış sistemleri hakkında bilgi almak istiyorsanız bu yazımız sizin için geliyor.
Online bilet satış servisleri, birden çok havayolu şirketine ait bilet seçeneklerinin bir arada görülerek karşılaştırılma şansı sunması, fiyat avantajları sağlaması ve farklı ödeme seçeneklerinin sunulması nedeniyle son yıllarda yolcular tarafından sıklıkla tercih ediliyor. Peki sektör oyuncuları arasında yer almak için nelere dikkat etmeniz gerekiyor?
Temiz ve kolay bir deneyim sunun:
E-ticaret sektöründe müşteri davranışlarına yönelik araştırmalar, iyi bir tasarım, kısa bekleme süreleri ve kolay kullanılır bir arayüz gibi konuların, satın alma kararlarını en çok etkileyen olgular olduğunu ortaya koyuyor. Markanızı ilk defa duyan bir müşterinin, sitenizde kalıp kalmama kararını verdiği o 4 saniyede, güvenini kazanmanızın tek yolunun bu saydığımız maddeler olduğunu unutmamak gerekiyor.
Güvenilir olduğunuzu gösterin:
Site içerisindeki tüm metinlerde, kullanılan aksiyon çağrılarında, sözleşmelerinizde ve fiyat bilgi ekranlarında son derece tutarlı, net ve herkes tarafından anlaşılabilir olduğuna emin olun. Fiyat bilgi ekranlarında, vergilerden biletleme ücretlerine kadar tüm kalemlerin kolay anlaşılabilir olması, müşterinin son adımda ödeyeceği rakamın ilk adımda biliyor olması sepet terk oranlarınızı önemli ölçüde düşürecektir.
Koşullarınızı açıkça belirtin:
Şirketinizin bilet satış koşullarını, havayolu firmasının uçuş koşularını ve elbette seçilen biletin iptal ve iade koşulları, gözlerden kaçamayacak bir yerde konumlandırmanız hem güvenilirliliğinizi gösterecek hem de olası anlaşmazlıklara yol açmayacaktır.
Farklılaşın, daha yaratıcı olun:
Rekabet koşullarının ağır olduğu bu gibi alanlarda başarının sırrı farklılaşmaktan geçiyor. Sunulan hizmet, yaşatılan müşteri deneyimi, sosyal medya kampanyaları hatta kullanılan görseller ile farklılaşmak, fiyat ve pazarlama stratejileriyle farklılık yaratmaya çalışmaktan çok daha etkili ve ekonomik olacaktır.
Hizmetlerinizi geliştirin:
Otelinizde rezervasyon yapacak bir misafirinize veya aktivitelerinize katılacak bir katılımcıya ulaşım hizmetlerini de teklif edebiliyor olmak tercih edilme oranınızı arttıracaktır. Aynı şey tersi durumlar için de geçerlidir, uçak bileti alan müşterinize araç kiralama, transfer, konaklama veya aktiviteler teklif edebiliyor olmak yolcularınızın seyahat planlarını çok daha kolay yapmalarını sağlayacak ve sepet ortalamanızı arttıracaktır.
Çözüm ortaklarınızı iyi seçin:
IATA acentesi olsanız da olmasanız da bilet satışına aracılık etmenizi sağlayan yöntemler mevcut. Ancak burada önemli olan iş ortağınızı doğru seçmek. Biletlemelerde hataları en aza indirmiş, fiyat politikasıyla sizi destekleyen bir iş ortağı büyümenizi sağlayacaktır. Mümkünse birden fazla tedarikçi ağıyla çalışmak ve bilet fiyatlarını müşterileriniz daha görmeden karşılaştırarak sunmak, hem rekabet avantajı yaratacak hem de operatör kaynaklı teknik problemlerden etkilenmenizi engelleyecektir.
Pazarlama stratejilerinizi doğru planlayın:
Oturuma göre değişen fiyatlandırmalar, bir anda değişen komisyon / biletleme ücretleri, bundle uçuşlar gibi yöntemler müşterilerinizi kaybetmenizden başka bir işe yaramayacaktır. Üstelik artık bu yöntemleri bilen yolcu sayısı eskisinden çok bunu da unutmayın. İhtiyacınız olan müşterilerinizin sunduğunuz avantajların farkında olması ve ona özel dokunuşlarınızdır, unutmayın.
Bu ve aklınıza takılan tüm diğer konularda Rolantis ekibi, projenizi birlikte planlamak ve müşterilerinize özel bir deneyim sunmak için bekliyor.
Vermiş olduğunuz değerli bilgiler için teşekkürler…
Mrb
Sayfanızda vermiş oldugunuz bilgiler için cok tesekürler emeginize saglık
Bendde ucak bileti satıs sitesi kurmak istiyorum
Site nasıl kurulur
Yonetmek kolay mı
Teknık destek veriyormusunuz
Bilgi verebilirmisiniz
Ercan Bey merhaba,
İletişim sayfamızdan bize ulaşırsanız yardımcı olmak isteriz.
Görüşmek üzere,